ANWAR PERCAYA HANYA NAJIB MAMPU SELAMATKANNYA!

Macam-macam berita dan khabar yang dibawakan sama ada secara lisan, bertulis melalui blog atau juga sms.

Paling terbaru dan menarik ialah kononnya (saya ulangi kononnya) Datuk Seri Anwar Ibrahim ada berjumpa dengan Datuk Seri Mohd Najib Razak.

Yang tahu ia atau tidak ialah Najib dan Anwar. Kalau betul tiada lagi kononnya.

Boleh tanya kedua-dua mereka.

Tetapi untuk apa pertemuan itu?

Kononnya untuk perkara-perkara membabitkan kerajaan perpaduan dan hal ehwal kehakiman. Apakah sistem kehakiman kini tidak menyebelahi Anwar atau tidak bebas? Yang ini tidak penting. Anwar mahu ‘minta nyawa’.

Kenapa minta nyawa dengan Najib?

The Unspinners semalam menceritakan mengenai Anwar pergi berjumpa Najib di rumah peribadinya di Kuala Lumpur. Menurut cerita pertemuan diatur oleh Tan Sri Lim Kok Wing. Anwar meminta Najib masuk campur dalam hal ehwal kehakiman untuk selamatkannya dari kes liwat terbaru. Tetapi Najib mahu kehakiman yang bebas.

Bukan The Unspinners sahaja yang ‘mendendangkan cerita ini’. Sehari sebelum itu, blogger Faisal RB telah menyiarkan GEMPAR! PERTEMUAN SULIT ANWAR-NAJIB DIATUR OLEH LIM KOK WING. Versinya memberi detail tarikh pada pertengahan Jun. Katanya Anwar datang dengan Nurul Izzah.

Petang semalam, Duke of UMNO pun menceritakan perkara sama dalam tulisannya Panas!!! Anwar “minta nyawa” pada Najib!. Dalam versinya Anwar pergi jumpa main menyelinap masuk. Tak ada dicerita ada Lim Kok Wing.

Anwar diaktakan melepasi kawalan “bodyguard-bodyguard” Najib untuk menyelinap masuk ke rumah Dato’ Seri Najib. Setelah melepasi “gate” rumah Najib, Anwar diberitakan telah merayu untuk bertemu dengan Najib dan Najib pun “menyudikan” dirinya untuk menerima “tetamu yang tak diundang”nya itu. Mungkin Najib tertanya-tanya, “apakah tujuan mamat ni jumpa aku ni? Macam “desperado” je nampak gayanya!”.

Rupa-rupanya, Anwar “bersusah payah” redah menyelinap jumpa Najib tu bertujuan untuk MERAYU MEMOHON AGAR KES LIWAT DI ANTARA DIRINYA DAN SAIFUL DIGUGURKAN MAHKAMAH! Anwar memberi alasan bahawa dia sudah serik untuk masuk “dalam”, dia sudah tua dan dia minta belas kasihan kepada anak bini cucu cicitnya.

Sebagai timbal balas Najib menggugurkan kes liwatnya itu, Anwar berjanji tidak akan sekali-kali “attack” Najib berkenaan Altantuya. Memang celaka si Anwar ni. Dah la dia yang datang merayu minta tolong, di”blackmail”nya Najib pulak! Najib dengan selambanya memberitahu Anwar bahawa Anwar boleh terus “attack” dia dengan “isu Altantuya” kerana dia tidak ada kena mengena dengan isu itu.

Najib dah bersumpah dah! Ada saksi pulak tu. Kenapa pula Najib perlu takut dengan ugutan Anwar tu sedangkan dia tiada sebarang kaitan dengan Altantuya? Anwar must be kidding! Anwar dipersilakan untuk terus “attack” Najib dengan “isu Altantuya”. Najib kata pada Anwar bahawa beliau tidak ada dan tidak akan campur tangan tentang perihal kes liwat Anwar tu di mahkamah.

Najib tidak mahu campur hal dia dengan badan “legislative”. Memang sudah dasar Najib begitu. Badan “legislative” adalah bebas dari sebarang kuasa politik!

Setelah lebih “3 jam” merayu merintih “minta nyawa” pada Najib, maka pulanglah Anwar dengan kerisauan dan tekanan yang tinggi! Pertemuan “desperado” yang dikatakan “sulit” oleh Anwar ini telah bocor! Oleh kerana cerita ni dah bocor, maka Anwar pun mulalah “spin” cerita! Kononnya, Najib panggil dia ke rumah dan minta dia jangan “attack” Najib berkenaan isu Altantuya. Anwar “spin” cerita bahawa Najib “offer” untuk gugurkan kes liwatnya.

Blog eXceptiondikatakan memberi kias tentang perkara ini seawal Jun 15, 2009. Samada ia betul atau hanya teka-teka, katanya Anwar bukan iya-iya mahu bincang pasal kerajaan perpaduan dalam pertemuan dengan Najib tapi untuk minta lepas.

Apapun, baca tulisan ini terlebih dahulu:

MYSTERY: Lim Kok Wing arranged secret meeting between Anwar and Najib!

The Unspinners

Anwar Ibrahim does not want to go to jail again. He wants to run away overseas. Anwar has told his lawyers to delay the case as long as possible. The story about not getting the documents from the DPP is just slow tactics to slow down the case.

Before the case started the DPP has already offered to Anwar to bring in his own forensic DNA experts from overseas including the famous Dr Porn-tip Rojanasundal from Thailand but Anwar refused to take up the offer. He already knows that the DNA evidence is very solid and prooves he sodomised Saiful Bukhari Azlan.

Then one day Anwar went late at night secretly to PM Dato Seri Najib’s house to ask that the case be dropped. The meeting with Najib was arranged by Tan Sri Lim Kok Wing – a friend of Anwar. In return for the case being dropped, Anwar offered to leave the country with his wife Wan Azizah.

Anwar was asking Najib to interfere with the AG and the Judiciary. This is the hypocrite Anwar is – after accusing the BN of interfereing with the Judiciary, now he wanted Najib to interfere to save his own backside.

The only way for Anwar to save his backside is don’t go for the backside. In 1998, Anwar interefere with police work to do turn around torture on Azizan and Ummi Hafilda. So Anwar is familiar with breaking the law to save his backside. First time he failed and then went to jail.

Well, Najib refused anyway because Najib said he will not interfere with the Judiciary. So now Anwar got no choice but to delay the case.

His lead lawyer Sulaiman Abdullah has resigned from the case because Sulaiman realise that Anwar is lying. Sulaiman is not sick or in the hospital. Sulaiman went home and is also back to work in his office handling many cases for his clients.

Sulaiman does not want to get involved with Anwar sodomy case anymore. He understand very clearly now that Anwar is lying. Sulaiman realise now that Anwar is a Mahaliwat monster.

Advertisements

2 Responses to “ANWAR PERCAYA HANYA NAJIB MAMPU SELAMATKANNYA!”

  1. Pergi mampuslah Anwar……… Najib tak layannya. Rakyat dah tahu dia kaki peliwat jubor orang. biarlah merengkuk lagi dalam penjara. Sedap buat sedaplah tanggung.

  2. andakmaon Says:

    Hukum Tuhan Pasti Datang . Inilah suasana yang dihadapi Anwar sekarang . Kita tunggu dan lihat kerana lambat laun yang batil akan terserlah juga.Yang kasihan sudah tentu penyokong setianya. Mereka yang selama ini terlalu taksub dengan ketokohan Anwar yang kononnya teraniaya .Bagaimana pula mereka yang menangguk di air keruh seperti parti PAS dan DAP ? Adakah mereka akan turut terjun bersama Anwar bersama labunya. Kita sama-sama lihat nanti.Hukum Allah yang lain juga pasti datang . Ramai yang pasti ternanti-nanti kalau kalau dia jatuh sakit sepertimana tuduhan penyokongnya terhadap Ketua Polis Negara dulu. Semua itu akan sampai saat dan ketikanya. Kita tunggu . Tiada mahluk di muka bumi ini yang dapat lari darinya.Kita juga terlalu ingin lihat nanti bagaimana Nik Aziz mengeluarkan fatwa penipunya .

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: